Restoview
Tevreden klanten zijn de basis zijn voor een succesvolle zaak. De klant wordt kritischer en mondiger, denk maar aan het grote aanbod aan online reviewsites. De mening van uw klanten is belangrijker dan ooit.
Informatie over wat uw klanten goed en minder goed vinden is dus cruciaal. Maar deze informatie is niet altijd zomaar voor handen. Gestructureerde en objectieve feedback verzamelen is dan ook niet altijd evident.
Restoview biedt restaurants een eenvoudig systeem om op een permanente wijze de vinger aan de pols te houden van de klantentevredenheid in uw zaak. Als lid van Horeca Vlaanderen geniet u van 42% korting. U betaalt per maand 25 euro in plaats van 43 euro. Restoview is maandelijks betaalbaar en wordt voor 12 maanden aangeboden. Er is geen automatische verlenging.
Hoe werkt het?
-
- Bij de rekening geeft u aan uw klanten een gepersonaliseerde uitnodiging om hun mening te geven over hun bezoek: onmiddellijk via hun smartphone of later thuis op de computer
-
- U kan er ook voor kiezen om met een tablet te werken, zodat klanten onmiddellijk in uw zaak hun mening kunnen geven
-
- U kan altijd inloggen op Mijn Restoview om uw persoonlijk dashboard te raadplegen met uw resultaten.
-
- De resultaten zijn strikt persoonlijk voor u beschikbaar, ze worden nergens online gepubliceerd.
-
- Als een klant een klacht zouden formuleren, ontvangt u automatisch en onmiddellijk een e-mail, zonder dat u moet inloggen. Zo bent u meteen op de hoogte en kan u ingrijpen indien nodig.
-
- Restoview voorziet in een uitgebalanceerde vragenlijst. U kan deze indien gewenst ook makkelijk personaliseren: vragen weghalen of toevoegen kan op eenvoudige wijze
Is de kwaliteit van het aanbod in lijn met de verwachtingen? Komen al uw personeelsleden even vriendelijk over bij uw klanten? Misschien zijn er wel een aantal eenvoudige verbeterpunten waar nog niet aan gedacht is... Kom deze informatie meteen te weten met Restoview.
Meer informatie vindt u op www.restoview.be
Wil u gebruik maken van het ledenvoordeel? Klik hier
Opgelet, u moet aangelogd zijn met uw lidnummer!
Hoe kunnen wij u verder helpen?
Neem contact op met ons met al uw vragen, opmerkingen en/of suggesties