In samenwerking met de brede toeristische sector (horeca, attracties, luchthaven, toerismediensten, …) lanceert Toerisme Vlaanderen eind juni 2016 een grootschalige welkom-campagne.
Het idee is simpel: we zetten allemaal ons beste en meest gastvrije beentje voor om onze bezoekers positief te verrassen. Tevreden bezoekers groeien uit tot de beste ambassadeurs van onze bestemming. Op die manier onderscheiden we ons nog meer van andere bestemmingen en zetten we toeristisch 2016 terug op de rails.
Alle info over deze campagne lees je in bijlage en op www.shareoursmile.be
Deelnemen is eenvoudig, het vraagt niet veel tijd, het is gratis, je kan er prijzen mee winnen en bovendien draagt het bij aan de positieve uitstraling van Vlaanderen op internationaal toeristisch vlak.
Wat doen we in Antwerpen:
· Visit Antwerpen is distributiepunt voor promotiemateriaal: buttons, postkaartjes en wedstrijdflyers. De buttons en postkaartjes zijn bedoeld voor eigen medewerkers, de wedstrijdflyer mag je aan je gasten meegeven. Geef je bestelling door via sector@visitantwerpen.be. Afhalen kan vanaf 23 juni in ons bezoekerscentrum op de Grote Markt 13.
· Beperk je zeker niet tot de app maar deel je foto’s ook via Facebook, Instagram en andere sociale media. En zet daarbij zeker ook het Antwerpse karakter van je hotel, museum, restaurant,… in de kijker met #visitantwerp
· Visit Antwerpen zet jou en je bedrijf in de spotlight met een fotocampagne! Contacteer Karen Broeckaert via karen.broeckaert@stad.antwerpen.be en laat je fotograferen terwijl je vertelt waarom Antwerpen zo’n unieke stad is, met een minstens even unieke toeristische sector. De foto’s zullen op de online kanalen van Visit Antwerpen gedeeld worden. Op die manier sta jij én je bedrijf nog eens extra in de schijnwerpers.
We rekenen op je medewerking en kijken uit naar je reactie!